overzicht verslag / China - Reisverslag uit Xi'an, China van Daan en Tessa - WaarBenJij.nu overzicht verslag / China - Reisverslag uit Xi'an, China van Daan en Tessa - WaarBenJij.nu

overzicht verslag / China

Blijf op de hoogte en volg Daan en Tessa

30 September 2016 | China, Xi'an

We kunnen waarschijnlijk in China het blog niet bijwerken. Dat is ook de reden dat het blog wat achter liep voor we naar Nepal gingen. Lang leve de Chinese internet restricties. Maar om jullie toch een beeld te geven waar we zijn in China is hier een (voorlopig!) overzicht:

2-3 okt Xi'an
4-7 okt Chengdu
7-10 okt Chongqing
10-13 okt Chongqing met Hans en Ria
13-16 okt Yangtsee Cruise met Hans en Ria
17-21 okt Guilin/Yangshuo met Hans en Ria
21-23 okt Guilin/Yangshuo
24-28 okt Zjangziajie
28-30 okt treinen voor je leven!!
30 okt-4 nov Dunhuang
4-6 nov treinen voor je leven! again!
6-9 nov Jiuzhaigou
9-14 nov Songpan
14-16 nov bussen voor je leven!
16-25 nov Kunming/Dali en omgeving
26-27 nov Nanning
27-30 nov Hanoi (Vietnam)

Alles onder voorbehoud!

Omdat het blog dus waarschijnlijk niet werkt in China, dachten we dat het misschien leuk is tijdelijk een reisverslag rond te mailen. Kunnen degenen die in die maillijst willen ons een app'je of mailtje sturen? Dan houden we jullie zo op de hoogte.

• 30 September 2016 - 21:49

Miek:

Hoi Daan en Tessa
    Ik wil heel graag op de lijst die jullie dan mailen. Ik lees jullie verslag altijd met veel plezier en vind het fijn om te horen hoe het met jullie is.
    Liefs Miek en kids

• 27 November 2016 - 17:12

Hans En Anja:

Ha Tessa en Daan,

Joehoe.....jullie volgende land....als het goed is zitten jullie nu in Hanoi!!!!!

We hebben weer genoten van jullie laatste nieuwsbrieven. We vormen ons steeds een beeld van wat jullie schrijven. Wij hadden ook ooit een knienenpad wandeling in China dat geblokkeerd werd door een paard. Niet fijn, maar hij heeft zijn tanden niet in ons gezet. Slim om voor zeker te gaan met deze geitenbeet.
    De meters hoge steile ladders hadden wij ook een uitdaging gevonden en ik weet niet of ik het zou hebben gedurfd denkende aan de veiligheidsnormen in China. Maar je hebt wel een bijzonder verhaal!! Vergeten doe je de geit en ladders niet.
    Hier zijn de dagen steeds korter en komen de feestverlichtingen weer te voorschijn. Ook kneuterig moet ik zeggen maar 20 graden is niet meer aan de orde hier helaas.
    Luitjes ga lekker verder met reizen in Vietnam en kijk uit naar Cambodja waar je een treffen hebt met familie. Veel plezier en we houden contact!!!!
    Lieve groeten van ons.

Hans en Anja